banner for arrangement med teksten "velkommen til alumnitreff for isir 13. juni"

Alumnitreff for ISIR-studenter

Velkommen til samling for alle nåværende og kommende ISIR-alumni her ved Oslo Nye Høyskole!

ONH flytter til nye lokaler på Adamstuen i januar 2025, så dette blir siste gang vi samles her på campus Lovisenberg. Dette er altså en fin anledning til å mimre litt og ta en «gravøl», men også til å nettverke og oppdatere hverandre.

• kl. 16.30: Dørene åpner og mulighet for noe godt i glasset
  • kl. 17.00: Velkommen og siste nytt fra ONH, med Torstein Dale-Åkerlund
  • kl. 17.15: "Valget i USA: Står demokratiet på spill?" med Hilde Restad
  • kl. 18.00-20.00: Mat, drikke og hygge!

Vi starter samlingen med litt nytt fra instituttet og høyskolen, deretter får vi et faglig innlegg fra Hilde Restad, kalt «Valget i USA: Står demokratiet på spill?». Til høsten skal jo amerikanerne velge president på ny, et valg det er knyttet stor spenning til og som påvirker en hel verden. Samtidig skal Hilde tilbringe høstsemesteret ved University of Texas at Austin som Fulbrigt Scholar. Derfor vil vi nytte oss av muligheten til å få hennes betraktninger før hun reiser! Vi setter også av tid til Q&A.

Etter den faglige delen trekker vi ut i bakhagen, der vi kan hygge oss sammen med litt mat og drikke. Etter kl. 20 så kan de som ønsker gjerne trekke videre til et utested i nærheten.

Vi håper at mange har lyst og anledning til å ta turen, og vi gleder oss til å se dere igjen!

Meld deg på!

For å få oversikt over hvor mange vi får gleden av å se igjen på dette treffet, ønsker vi at du melder deg på via skjemaet under.

Påmeldingsfrist: 6. juni

Ditt fulle navn
    Din mailadresse
    Det året du avsluttet studiet på ONH