Bilde av Susann Stave

Boklansering: Hva skjedde med maten?

Vår tidligere ernæringsstudent, Susann Stave, gir ut boken "Hva skjedde med maten?", og har boklansering på Loftet på Oslo Nye Høyskole fredag 13. mai kl. 18.00.

Skal du delta på boklanseringen?

Meld din interesse på Facebook

Omslag til boken "Hva skjedde med maten?"

2. mai lanserte Susann boken "Hva skjedde med maten?", og det er Frisk Forlag som gir ut boken. På deres nettsider står det:

Tror du at du spiser sunt når du velger frokostblanding med bilde av bær, eller matvarer merket med «fullkorn», «uten tilsatt sukker», og «proteinrik»? Sannheten er at du blir lurt.

I denne boken får du vite hva som skjedde med maten, og om fyllstoffene du bør styre unna. Jeg forteller deg hvordan du tar råvarebaserte matvalg, og gir deg kunnskap som gjør at du kan gjennomskue kynisk markedsføring, og ta makten tilbake.
Du har rett til å vite hva du selv spiser!

Under boklanseringen blir det bokbad av Susann, mingling, enkel fingermat og noe godt i glasset.

Velkommen!